دفتر تهران: 22224063-021 | دفتر مشهد: 35421200-051 |info@boxbag.ir

ساک دستی و تبلیغات توصیه ای

ساک دستی و تبلیغات توصیه ای2018-06-24T15:17:03+00:00

مروری بر اهمیت تبلیغات

امروزه تبلیغات به رکن جدایی ناپذیر کسب و کار های تبدیل شده است. جلب توجه و نظر مشتری در بازار رقابتی این روز ها سخت تر از قبل شده و سازمان ها برای دستیابی به این مهم هزینه های هنگفتی برای تبلیغات پرداخت می کنند. از طرفی تبلیغات سنتی به دلایل زیر دیگر کافی نیستند و سازمان ها همواره به دنبال روش های جدید تر و خلاقانه تر برای ارائه ی برند و محصول خود هستند.

چرا تبلیغات سنتی کافی نیست؟

ساک دستی | روش نوین تبلیغات

مردم از تبلیغات قدیمی خسته شده اند. هر روشی که شبیه تبلیغات باشد توجه مشتری را کمتر جلب می کند.

رقبای شما هم همان طور تبلیغ می کنند. اگر شما بیلبورد دارید آن ها هم دارند !

اکثر تبلیغات شبیه به هم شده است. برای مردم فرقی ندارد و تمایزی ایجاد نمی کند.

هزینه های این نوع تبلیغات بسیار بالاست و راندمان آن قابل سنجش علمی نیست.

این سبک از تبلیغات معمولا بر بازار هدف و مخاطب مورد نظر سازمان تمرکز ندارد.

با این حال نمی توان تاثیر روش های تبلیغات سنتی را زیر سوال برد و با توجه به شرایط هر سازمان و بررسی بازار کلی کسب و کار ها باید به فراخور نیاز از روش های سنتی تبلیغات هم بهره گرفت.

راه حل درست ترکیب روش ها تبلیغات سنتی و روش های جدید و خلاقانه است. شاید بتوان گفت با توجه به نکات بالا و همچنین مزایای بی نظیر روش های جدید تبلیغات برای سازمان هایی با بودجه بازاریابی محدود می توان پیشنهادات جذاب جدیدی را اجرا کرد.

تبلیغات مناسب باید اهداف زیر منجر شود :

افزایش آگاهی برند

معرفی صحیح سازمان و محصول

یادآوری برند یا محصول در ذهن مشتری در هنگام نیاز

ایجاد یک تصویر خوب و دلخواه سازمان در ذهن مشتری

افزایش فروش مستقیم و غیر مستقم

استفاده از ساک دستی های تبلیغاتی ماندگار با چاپ تصویر، از متد های نوین تبلیغاتی می باشد.

با این روش، شما توسط مشتریانتان برند خود را با طرحی زیبا و دلنشین در خیابان ها و اماکن عمومی به نمایش می گذارید.

تبلیغاتی که توسط مشتریان انجام شود را اصطلاحا تبلیغات توصیه ای یا دهان به دهان گویند که از موثر ترین روش های تبلیغات است.

مزیت این روش بر سایر روش ها این است که تبلیغات جنبه ی صادقانه ی بیشتری دارد.

آماری جالب در مورد تبلیغات توصیه ای:

  • ۷۴% از مصرف‌کننده‌ها، تعریف و تمجید از یک کالا را به‌عنوان عامل کلیدی تصمیم‌گیری خریدشان می‌دانند.
  • ۹۲% از مصرف‌کننده‌ها پیشنهادهای دوستان یا خانواده‌شان را بیشتر از هر نوع دیگری از تبلیغات باور می‌کنند.
  • نسل هزاره‌ی سوم (متولدین دهه 90 به بعد میلادی)، بازاریابی دهان به دهان را به عنوان عاملی تأثیرگذار در تصمیم‌گیری‌ خرید یک محصول در نظر گرفته‌اند.
  • ۶۸% از نظرات اطمینان‌بخش در خرید محصولات آنلاین، به خاطر خواندن نظرات دیگر مصرف‌کننده‌ها بوده است.
  • ۷۲% می‌گویند خواندن نظرات یک مصرف‌کننده درباره‌ی یک موضوع، اطمینان‌شان را نسبت به یک کسب‌وکار افزایش می‌دهد

این آمار ساده بیانگر این است که بزرگ‌ترین سرمایه بازاریابی شما، پایگاه مشتریان فعلی شماست.

جرج سیلورمن، روانشناس و پیشرو بازاریابی دهان به دهان، هنگامی مفهوم بازاریابی دهان به دهان را درک کرد که در یک روش ابداعی، گروهی را برای صحبت با پزشک‌ها، در مورد محصولات دارویی جدید گمارده بود. او نام این روش را “تأثیرگذاری فرد روی یک گروه از طریق کنفرانس راه دور” نهاده بود. درنتیجه‌ی این گفت‌وگوها سیلورمن یک تغییر جالب را مشاهده کرد؛ یک گروه از پزشکان که به یک دارو بدبین بودند، نظرشان را بعد از صحبت و دیالوگ با گروهی از پزشکان که به این دارو نظرات مثبت داشتند، تغییر دادند؛ و یا حتی صحبت این پزشک‌ها، نظر گروهی از مصرف‌کننده‌های قبلی که تجارب منفی از این دارو داشتند را نیز عوض کرده بود.

اما ارتباط ساک دستی های تبلیغاتی با تبلیغات توصیه ای در چیست؟

وقتی مشتری شما، ساک دستی با طرح برند شما را از شما دریافت کرده و سپس برای حمل اجناس خود از ساک دستی شما استفاده می کند، به این مفهوم است که از برند و سازمان شما رضایت دارد.

با دیده شدن هرچه بیشتر ساک دستی های شما توسط افرادی که هنوز مشتری شما نشده اند، این مفهوم در ذهن آن ها تلقی می گردد که میزان مشتریان راضی شما بیشتر است.

از طرف دیگر، این خود یک بیان غیر مستقیم است که تاثیر آن از بیان مستقیم به مراتب بیشتر است.

در نتیجه شما با بیانی غیر مستقیم، به مشتریان بالقوه ی خود، رضایت مشتریان فعلی خود را اعلام می کنید.

بهره گیری از روش های نوین تبلیغات، قطعا نتایج رضایت بخشی برای شما خواهد داشت.

5.0
تماس مستقیم